اصرار زیدان برای انتقال فوری پوگبا به رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اصرار زیدان برای انتقال فوری پوگبا به رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اصرار زیدان برای انتقال فوری پوگبا به رئال مادرید

طرفداری- بنا به گزارش AS، زیدان در چندین ماه اخیر برای خرید پوگبا با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز صحبت می کند و اصرار دارد هر چه سریع تر هافبک باشگاه یوونتوس خریداری شود. زیدان چندین بار با پائول پوگبا به صورت تلفنی صحبت کرده است تا او را راضی کند که به رئال مادرید بپیوندد. در حالی که پوگبا تا سال 2019 با یوونتوس قرارداد دارد و رقم این قرارداد سالیانه 4/5 میلیون یورو می باشد. پوگبا در کنار بوفون بیشترین مقدار دستمزد را دریافت می کند.

منچستر یونایتد و پی اس جی نیز خواهان جذب پوگبا هستند که حاضر اند دستمزد سالیانه پوگبا را دو برابر افزایش دهند، ولی خود پوگبا به این پیشنهادات نمی اندیشد. او در سال 2012 قراردادش با یونایتد به اتمام رسید و به صورت بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست. از طرفی دیگر به دلیل پایین بودن سطح لیگ فرانسه پوگبا دوست ندارد به پی اس جی منتقل شود.

در طی چند هفته اخیر باشگاه بارسلونا نیز خواهان جذب پوگبا شده است ولی باشگاه کاتالانی به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات توسط فیفا تا ژانویه سال 2016 قادر به خرید بازیکن نخواهد بود. زین الدین زیدان همانطور که در سال 2011 به باشگاه رئال پیشنهاد خرید رافائل واران را داد، اصرار زیادی در جذب پائول پوگبا نیز دارد.

اما در مادرید شک و شبهه های زیادی در مورد این انتقال وجود دارد. برای مثال می توان اخلاق و رفتار پوگبا در خارج از زمین و همچنین نگرانی در عدم توانایی در وفق دادن خود در تیم رئال مادرید را دلایل اصلی این شک و شبهه ها نام برد. علاوه بر این مادریدی ها تماس ها و صحبت های بیش از اندازه مدیر برنامه های پائول یعنی مینو رایولا را با رسانه ها برای بیشتر کردن قیمت این بازیکن دوست ندارند.

در هفته گذشته مدیر عامل باشگاه یووه آندره آنیلی و مینو رایولا به رسانه ها خبر دادند که باید با آینده پسر طلایی فوتبال اروپا رو به رو شد و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. یووه سخت در نگه داشتن پوگبا تلاش خواهد کرد. بپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس به رسانه ها گفت: "باشگاه های مختلفی خواهان جذب پوبگا با رقم های بالایی هستند ولی ما اصرار داریم که پوگبا فروشی نیست، با هر قیمتی. "

رافائل واران خواهان دیگر جذب پوگبا و آمدن او به مادرید

جدا از زیدان رافائل واران نیز مشتاق انتقال پوگبا به رئال مادرید است. وی در این باره در مصاحبه ای گفت: "من به پائول گفتم که به مادرید بیاید." این دو بازیکن جوان ملی پوش فرانسه (هر دو متولد سال 1993) از زمانی که باهم در تیم جوانان تیم ملی فرانسه بازی می کردند دوستان صمیمی بودند. واران و پوگبا حتی در یک روز اولین بازی ملی خود را در مقابل گرجستان در 22 مارس 2013 انجام دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393 | 21:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.